Prelith Blog

A kezdet...

Életmódváltás 1. rész

2015. november 12. - zsuppy

Igaz, már szeptember 28., azaz több, mint 6 hete elkezdődött a “Nagy Kaland”, de addig nem akartam elkezdeni írni róla, amíg nem látom, hogy ez tényleg hosszú távú lesz. Ezért, az eddig eltelt időt egy 3 részes posztsorozatban fogom megosztani veletek.

Nem szeretném nagyon hosszan leírni a miértet, hiszen aki csak rám néz megérti. Az elmúlt 2 évben nagyon elengedtem magam, abbahagytam a sportolást és a helyes étkezést így “felszaladt” rám 40 kg. Sokan kérdezték tőlem, hogy miért és hogyan nem vettem észre, esetleg egészségügyi oka van-e. Hát sajnos nem tudom ráfogni semmire és senkire, magamnak köszönhetem, hogy a futást lecseréltem tv-zésre, a csirkét és zöldségeket sörre és pizzára. A tükörbe nézve, ahogy gyülekeztek rám a kilók, egyszerűen nem tűnt olyan vészesnek, egészen addig, amíg meg láttam a rólam készült fényképeket. Először csak azt hittem szar a fotós, aztán előkerültek a régi képek, ahol akkor úgy gondoltam dagi vagyok és fogyni kéne, most már azt láttam rajtuk, hogy milyen szép vékony voltam...

 174412338.jpg

 

Korábban már voltak próbálkozások, 1-2 hétig, de mivel nem láttam eredményt ennyi idő alatt, viszont azt igen, hogy ilyen tempóval talán a nyugdíjig sikerül valamit elérni, ezért folyton feladtam. Arra már rájöttem, hogy titkos csodaszer nincs, először fejben kell meghozni a döntést, aztán megfelelő étrend és testmozgás. Ennyi.

Mindez augusztusban született meg, amikor a LifeTilt Blog meghirdette a Reality nevezetű versenyét, ahol 12 jelentkező fogyását támogatják a saját rendszerükkel. Jelentkeztem, tovább jutottam a személyes beszélgetésbe, de sajnos a 12-be nem kerültem be. Sebaj, az elhatározás megvolt, így elkezdtem a programot saját finanszírozással. Edzőnek Tomi helyett Beát kaptam, akivel nagyon jól kijövök és imádom az edzéseit, nagyon sokat segít nekem mindenben.

A program kezdéseként bevásároltam a diétához és persze az edzésekhez egy igazi nőhöz méltóan, hiszen edzeni csak vadiúj cuccokban lehet hatékonyan :)

 ruha.jpg

A program 1600 Kcal étrendből, illetve heti 2 lépcsős edzésből, és 2 konditermi edzésből áll. Az edzések mindegyikét Bea tartja, a lépcsőzés helyszíneként a Tabánban található Kőműves lépcső szolgál, a többi edzés a FlexGymben van. 1-1 szintfelmérő edzésen kiderült, hogy mennyit bírok, milyen edzettségi állapotban vagyok, ezek után vágtunk bele a közepébe és kezdődött el a -40kg-s kaland.

A bejegyzés trackback címe:

https://pltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr898071020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása