Prelith Blog

Az első hónap

Életmódváltás 2. rész

2015. november 12. - zsuppy

Szerencsésnek mondhatom magam, mivel nagyon szeretem a zöldségeket, gyümölcsöket, fehér húsokat, halat, barna kenyeret, egzotikus köreteket (kuszkusz,bulgur,quinoa stb.). Emiatt nem kifejezetten nehéz tartani a kiszabott diétát, nagyon finom és bőséges is minden étkezés. Egyedül a fehérjével gyűlt meg a bajom, valahogy nem estünk még szerelembe egymással, a tejet sem szeretem annyira, vízzel meg még kevésbé ízletes, ezért amikor csak lehet spórolok az ezzel bevitt kalóriákkal.

Az első edzéseken már kb két lépcső egység után azt hittem, hogy a lábam felmond nálam és keres másik főnököt, a szintfelmérő lépcsőzés után 1 hétig alig tudtam lábra állni. Mivel korábban viszonylag rendszeresen sportoltam, ezért szerencsére viszonylag gyorsan bele tudtam rázódni, amit Bea is megerősített. A mackós cammogásomat, anyukám megfogalmazása szerint a séta helyett gurulós járásomat lecseréltem ember által kontrollált mozdulatokra.

komuves-steps-taban.jpg

 

A lépcsőzés szépségét abban tudom összefoglalni, hogy mire felérsz a tetejére tényleg azt gondolod, hogy soha az életedben többet nem fogsz ezekre a lépcsőkre fellépni....nem FOG menni...ezek után megfordulsz..."de gyönyőrű a Vár"...puffogva elindulsz lefelé...de utálom...a következő alkalmat tuti elsunnyogom...hmm, milyen friss a levegő...majd leérsz és rájössz, hogy ez nem is volt olyan vészes, mi is lesz a következő feladat?

Iszonyatosan fel tudnak tölteni az edzések,a program előtti időkben munka után lerogytam a tv elé, vacsiztam és meg sem bírtam mozdulni a fáradtságtól, jöttek a kifogások, hogy fáradt vagyok, nincs időm edzeni. Utazás + 1 óra edzést ehelyett nyugodtan be tudtam illeszteni, és sokkal kevésbé vagyok fáradt, miután hazaérek. A mozgás feltölt és ellát energiával.

1,5-2 hét után pedig jöttek az eredmények, lecsúszó nadrág, majd később muszáj új nadrágot venni, mert a másik már leesik rólam. Az edzős pulcsim egyre bővebb, laposodik a hasam, ezek mind nagyon nagy löketet tudnak adni és visznek előre. A program kezdetekor, azóta pedig 2 hetente csinálok magamról fürdőruhás képeket, amiket egymás mellé szerkesztek(később majd ide is feltöltöm), nagyon jól látszódott már 15 nap után is a különbség.

A bejegyzés trackback címe:

https://pltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr598073716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása