Prelith Blog

Az első problémák...és megoldásuk

Életmódváltás 3. rész

2015. november 12. - zsuppy

Ha nem jönnék elő problémákkal, akkor gondolom vagy ufónak néznétek vagy hazugnak, így elárulom, hogy igenis ütköztem nehézségekbe.

Először egy csajos buli alkalmával, amikor már az időpont is nehézségbe ütközött, ugyanis hétköznap 4 este edzek. Megbeszéltük, hogy edzés után kapcsolódok be, de a lelkemre kötötték, hogy siessek, így egy szabadtéri edzés után estem be, átöltözésre semmi esély....a drágáim pedig házi kolbász-szalonna-sonka, valamint bor kombóval fogadtak este fél 9kor. Egyébként gondoltak rám is, ezért kaptam körözöttet és teljes kiőrlésű kenyeret, így boldogsággal és tiszta lelkiismerettel zárhattam velük egy igencsak vidámra sikerült estét. Nagyon sajnáltam volna, ha a kísértés miatt kihagyom.

A következő bulizós estén citromos vízzel harcoltam a chips-mogyi-fröccs-pálinka egységgel szemben, ahol szintén háborút nyertem, de sajnos itt csatát vesztettem, ugyanis nem éreztem magam késznek arra, hogy a hidegben és sötétben és későn és fáradtan nekiinduljak a pesti éjszakának, ezért a tánci része ekkor kimaradt. Sajnos az is dolgozott bennem, hogy nem vagyok elégedett magammal, azzal, ahogy kinézek, nincs egy göncöm sem, amit felvehetnék buliba. Sebaj, éppen azért dolgozom, hogy ez változzon.

giphy.gif

 

1 hónap után az 5 napos diéta kezd elég monotonná válni, egy idő után fűszerezést illetően sem tudom nagyon meglepni magam. Szerencsére kitaláltam és kaptam olyan tippeket, amikkel azért 1 hónapig fent tudtam tartani a változatosságot, noha a halakkal meggyűlt a bajom. Miért nem lehet sehol normális, finom halat kapni???Az időszakos megváltást a LifeTilt Food hozta, megrendeltem 20 napra, 2 hétig azt eszem, 2 hétig főzök, 2 hétig azt eszem stratégiával, fő a változatosság. Egyébként jól is jártam vele, mert ajándékba járt hozzá Pyruvat zsírégető, ami érzésem szerint megturbózta azért a fogyást. Ezen kívül LCarnitint rendeltem, ami a héten jött meg, ezt edzések előtt fogom szedni tabletta formájában. Korábban próbáltam a folyékony verzióját is, de azt senkinek nem ajánlom, borzasztó rossz a szaga és az íze, jobb lesz egy nyeléssel túl lenni rajta. Hatását tekintve 3x jobban pörögtem és izzadtam, amikor korábban ittam edzések előtt, hasonló hatást várok a tabitól is.

Felmerült még egy probléma, ami számomra ugyan nem az, de megoldás azért született rá. Nem vagyok jó barátságban a mérleggel, a centihez pedig lusta voltam, amikor nekikezdtem, így marad a fényképezés, ami nekem több, mint elég, de lassan naponta kapom a hány kilót fogytál, hány centi ment le kérdéseket. Szerencsémre kaptam egy nagyon szuper lehetőséget az ELTE-től, és a Fusion Vitaltól. Október végén lemértek, megmértek, átmértek mindent rajtam, fizikai erőnlétem, magasság, testsúly, testösszetétel mérés, minden amit csak el tudok és nem tudok elképzelni. Ezután kaptam egy készüléket is, amit 1 hétig kellett magamon hordanom és mért minden féle életfunkciót rajtam. A lényege az volt, hogy a nap során mennyire stresszelek, mennyire tudok éjszaka feltöltődni, elegendő testmozgást végzek-e a nap folyamán. Egyelőre annyit tudtam meg, hogy jól érzem magam a munkahelyemen, az alkohol lemeríti a szervezetemet, mint lomha farkast a Duracell nyuszi (becsusszant egy előre betervezett Villányi csalós hétvége), illetve éjszaka később kéne lefeküdnöm, viszont előtte valami stresszlevezetős tevékenységet ajánlott végeznem (khm...terápiás blogírás). A legjobb az lesz az egészben, hogy ezt mind megismételjük januárban és áprilisban, így végigköveti az egész életmódváltásom-fogyásom és szuperül mutatja majd a változásom. Azt még nem említettem, a célom az, hogy a születésnapomra (április 20.) visszanyerjem a hízás előtti alakom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pltblog.blog.hu/api/trackback/id/tr78073912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása